2013. november 18., hétfő

~Egy utálatos nap~





-Ott vagyunk gyerekek!-nevet apa ahogy megérkezünk. Egy szép családi ház előtt állunk meg.

-Ez Lesz?-néz rám Jenna (apámbarátnőjéneklánya).

-Szerintem!-nevetek majd ölembe veszem.

-Igen lányok, ez az!-nevet apum barát nője Alexa.

-Akkoj én választok előszöj szobát!-nevet Jenna.

-Okés!-nevetek apával. Jennával bementünk majd kerestünk neki egy szobát. Nem mintha olyan sok lenne vagyis három szoba van amiből ő választhat meg a legnagyobbat apáéknak hagytuk.

-Lányok! Vacsi!-kiabál Alexa. Mi rohantunk lefele. Vacsi után még gyorsan felmentem FB-re majd kipakoltam és elrendeztem a holmijaimat és mentem zuhanyozni. Nagy nap lesz a holnapi. Korán ágyba bújtam hogy reggel legyen időm "szépítkezni". Végül is reggel elaludtam így fél hétkor Alexa ébresztett.

-Kelj fel! Mókuska!-nevet.

-Jajj, hány óra?!-nézek rá a telefonomra. A suli vagy fél óra. Vagyis azt mondta Alexa. Egyből megmosakodtam és felkaptam magamra valamit majd megfogtam a kajám és elindultam.

-Sziasztok!-rohanok ki az ajtón. Épp hogy elértem a buszt. Alexa mindent elmondott nekem mert ő itt él. Amikor letett a sulinál nagyon megijedtem. Nem tudtam hova menjek. Már nem sokan voltak kint a suli előtt. Pár fiú ott állt. Úgy gondoltam megkérdezem hol van a 12-es terem. Már épp elindultam feléjük amikor egy lány elém állt.

-Ugye nem azokhoz akarsz oda menni?!-néz rám nagy szemekkel.

-De, miért?!-nézek rá furcsán.

-Hányas termet is keresed?!-nézi meg a lapomat mert látja hogy ilyen "új tanuló" feliratú lap van a kezemben. -Osztály társak vagyunk!-nevet.

-Hannah vagyok!-mosolygok.

-Én meg Selly!-nevet Selly.

-És kik azok a fiúk?!-nézek a fiúkra.

-Azok Bieber-ék! Inkább hagyd békén őket! A legjobb ha egy senki leszel!-mondja majd Bieber-re néz. Ezt észre veszi Bieber.

-És az baj ha most ide jön?!-kérdezem ijedten mert elindult felénk a többi fiúval akik mellette álltak.

-Ne már!-mondja ijedten majd elindult. Én nagyon megijedtem. Milyen lehet ez a Bieber ha így kell tőle tartani.

-Sell cica hová mentek?!-fogja meg a vállát Selly-nek.

-Hagyjál már békén!-mondja Selly és Justin felé fordul.

-Bővült a kurvák csapata?!-nevet Bieber és rám néz. Ezt most komolyan mondta?! Én csak nagy szemekkel néztem rá. Sokkolt hogy nem is ismer és ilyet mond rám.

-Hagyd már békén!-mondja Selly.

-Nagylány már ő, nem?!-nevet még mindig.

-Akkor piszkálj engem de őt ne!-mondja Selly majd elindul.

-Hagyd csak! Engem úgy sem tud bántani!-mondom és megvonom a vállam.

-Mit mondtál?!-néz rám Bieber.

-Most elmondjam még egyszer vagy megértetted?!-nézek rá furin. Bieber már nyújtotta volna a kezét de én gyorsabb voltam és elkaptam. -Egy lányt bántani nem szép dolog!-nevetek. Majd elindultunk az óránkra. Kémia de, utálom. Hát ilyen egyenes padok voltak vagy hat darab és mindben hárman-négyen ültek. Én Selly mellé ültem le. Ekkor bejött pár fiú, köztük Bieber is.

-Ő is ebbe az osztályba jár?!-nézek rá ijedten Selly-re.

-Sajnos!-mondja.

-Elmegyünk még a mosdóba?!-kérdezem meg Selly-t, ő csak feláll és már el is indult. Én csak követtem. Nem volt valami szép a vécé. Telefirkálva. Idézem a firkákat: "Justin és én, imádom Bieber-t, szerelmes lettem, kurvának hívott de imádom, Bieber: Mr.Cukiság". Én kiakadtam.

-Minden lány Bieber-ért van oda?!-nézek Selly-re miközben kezet mosok.

-Nálunk Justin Bieber a menő!-mondja gúnyosan.

-Tehát Justin!-törlöm meg a kezem a pólómba. Azután vissza mentünk. A tanár még nem volt bent.

-Hello Selly! És szia csini baba! Austin vagyok!-nevet egy fiú.

-Szia Hannah!-mosolygok.

-Hát ő itt az én legjobb barátom! Tadáá!-nevet Selly. Én csak mosolygok. Becsöngettek. Bejött a tanár. Ma nem sok mindent fogunk csinálni, legalábbis azt mondta. Meg kellett valami alatt a tűz gyújtani. Ez még ment. Aztán valami kék vizet kellett bele önteni. Én bele öntöttem. Mindent füst borított. A tanár kiküldött minket a folyosóra. Én Justinra néztem és ő csak nevetett. Biztos ő tett valamit bele.

-Hol lakik Justin?!-kérdezem szünetbe Austintól és Selly-től. Ők csak a vállukat vonják.-Nem tudjátok?!-nézek rájuk furin nagy szemekkel.

-Nem! Szerintem senki sem tudja!-nevetnek.

-Mi?!-zavarodok össze.

-Senki nem tudja hol lakik!-magyarázza Austin.

-Értem én de hogy hogy?!-nevetek.

-Mert hamar elmegy valahova onnan még valahova majd tovább senki sem tudja!-nevet Selly.

-Hát én ma épp ráérek sokáig!-nevetek.

-Te hülye vagy!-néznek rám.

-Most miért ne?!-nézek rájuk.

-Nem! Ezt felejts el!-mondja Austin.

-Léci!!!-kérlelem őket nyávogva.

-Nem!-mondja Selly.

-De láttam hogy néz rád Justin, biztos imád és Austin kéne egy férfi is!-mondom nevetve.

-Komolyan?!-néz rám Selly.

-Te szereted!-ordítom el magam.,

-Ne ilyen hangosan!-fogja be a számat.

-Ez most ugye nem komoly?!-néz Selly-re Austin.

-Most miért ne?!-ül vissza Selly.

-Féltékeny vagy Austin.-nevetek.

-Nem!-mondja rá gyorsan Austin. Én csak nevetek.

-Akkor este?!-néz ránk Selly.

-Akkor benne vagytok?!-veszem komolyabbra.

-Mert már közénk tartozol!-nevetnek.

-Mi az cica mica?! Máris megismerkedtél a buzival is?!-nevet Justin. Ez hogy került ide?! Austin már fel akart állni és megütni de én vissza fogtam.

-Hagyd, nem éri meg!-fogom meg a kezét Austin és közben Justin szemeibe nézek. Justin csak elsétál.

-Ti ezt hogy bírjátok?!-nézek rájuk.

-Sajnos ez van!-mondják szomorúan.

-Inkább ne menjünk el!-mondja Selly.

-Okés!-mondom. Órák után mindenki ment haza. Vagyis én nem. Beszélek ezzel a Justinnal. Ilyet nem csinálhat. Úgy döntöttem követem egy kicsit. Elég sokáig követtem. Már vagy fél tíz lehet épp jön ki az egyik haverjától vagy tudjam is én honnan. Észrevesz. Én gyorsan megfordulok kapucni a fejemre majd gyors léptek. Elkapja a kezem. Teljesen magához húz.

-Mi közöd van hozzá hogy én mit csinálok?!-néz a szemeimbe.

-Nem sok de, te sem csinálhatsz olyat amit a többiekkel teszel!-nézek mélyen a szemébe.

-Ez van! Cica-Mica!-nevet.

-Nem hívhatsz így!-mondom mérgesen.

-Tényleg?!-nevet és egy lökéssel elengedi a kezem és én a földre esek.




8 megjegyzés: