2013. november 20., szerda

~Megszívtam~





Reggel már az ágyamban ébredtem. Eljött a péntek is. Csütörtökön mentem először suliba. Utolsó nap a héten. Jupii. Reggel felkaptam valamit. Alexa már fel volt.

-Jó reggelt!-köszönök neki. Épp kávézgatott.

-Szia drágám!-nevet.

-Jenna már fel van!-nevetek.

-Komolyan?!-néz rám elég érdekesen.

-Csak hülyülök!-nevetek majd elindultam. Szerencsére most is elértem a buszt. Gyorsan felültem. A suli előtt nem találtam Austin-t és Selly-t így hát bementem a terembe. Itt senki sem volt, még egy táska sem. Sehol senki a suliban. Elkéstem volna?! Ekkor egy teremből kinyúl egy kéz és beránt.

-Jó hogy jössz! Már azt hittem nem jössz el!-mondja Selly.

-Hova?!-értetlenkedek.

-Suli megbeszélés!-mondja.-Vagyis csak a mi osztályunknak szól amit most mond!-suttogja.

-Oké!-dobom le a táskám. Leültem melléjük.

-Sziasztok gyerekek! Remélem nem felejtettétek el hogy a tavaly neveztünk egy kirándulásra! Hát mi is a nyertesei közé tartozunk. Jövő héten felmegyünk a hegyekbe! Síelünk meg minden jó dolgot fogunk csinálni!-mondja a mi ofőnk.-Ma már nem lesz tanítás mert sok tanárnak csak most tudjuk megtartani a tovább képzést!-mondja és távozik. A teremből kifele menet kaptunk egy lapot hogy hova megyünk és a fontos dolgokat. Vagyis hogy miket rakjunk be. Aztán megbeszéltük Selly-vel hogy átjön és ott alszik ma is meg holnap is. Először hozzá mentünk becsomagolni. Aztán haza hozzánk.

-Jenna!-ordítom amikor belépünk.

-Hannah!-szalad le nevetve.

-Ő itt a húgom!-nevetek. A hétvége elég jól eltelt. Hétfő reggel alig kelünk fel. Busszal mentünk a vonat állomáshoz. Egy csomó gyerek és egy rohangáló tanár.

-2,4,6,8-számol a tanár.

-Justin és többiek gyertek már!-ordít a tanár. A vonaton Selly és Austin meg én és egy ismeretlen haver vagyis számomra. Nagyon hosszú volt az út. Estére oda értünk. Egy kisebb hotelben kaptunk szállást. A fiúk felettünk kaptak szállást. A mi szobánkban három ágy van Selly én meg egy lány akit Selly ismer de én nem. Katy. Miután kipakoltunk még úgy döntöttünk felnézünk Austin-ékhoz. A lépcsőnél megállva hallom ahogy egy lánnyal beszél Justin.

-Én nem akarok azzal a barommal találkozni.-mondom ellenkezve hogy fel menjünk.

-Szard le!-nevet Selly.

-Könnyű mondani!-mosolygok. Mikor felértünk és a lányra néztem, hát az egy ribanc, szinte az egész melle és segge kivan és ott dobálja magát Justinnak. Justin rám néz. Selly már Austin-nál van. Én próbálok elsétálni nyugodtan előtte. De ő elkapja kezemet és magához ránt. Ilyen közel még nem voltam hozzá. A kurvája csak néz majd meglöki Justin-t de, Justin elég stabilan áll, fog.

-Inkább foglalkozz a kurváddal!-nevetek.

-Nem azt csinálom?!-nevet.

-Nem hinném!-nevetek. Erre a lány nagyot néz. Justin kezeimet elengedi. Én csak egy szánalmas pillantást veszek a lányra majd megfordulok. A lány ló farokba kötött hajam után nyúl. Sikerül jó bele markolnia. Én majdnem hátra esek. Egy 180 fokos fordulatot vettem és felpofoztam. A lány erre nem számított de nagyon fájt neki.

-Ennyire kemény vagy az ágyban is?!-nevet Justin.

-Szeretnéd megtudni mi?!-mosolygok és elindulok Austin szobája felé. Justin nem szólt csak bement a szobájába. Én leülök Austin ágyára Selly mellé. Épp beszélnek valamit amit nem értek.

-Én inkább vissza megyek ha nem baj?!-állok fel.

-Ne menny!-mondja Selly.

-Kérlek!-kérlelem mert nincs sok kedvem, fáradt vagyok.

-De várj meg!-nevet. Én csak mosolygok. Már a lépcsőnél tartottam amikor valami fehér szaron megcsúsztam. Amint felálltam és felemeltem azt a "fehér szart" látom hogy az egy telefon. Felkapom és a zsebembe dobom. Gyorsan beszaladok a szobánkba és ledobom magam az ágyra.

-Szia!-köszön halkan Katy.

-Úr isten! A frászt hoztad rám!-kapkodok a levegőért ijedtemben.

-Bocsi!-hallani a hangjában a kis kuncogást.

-Semmi baj!-nevetek.

-Én szerintem alszok, már megzuhanyoztam!-mosolyog és a párnába dugja fejét.

-Jó éjt!-mosolygok majd a fürdőbe rohanok. Ruháimat ledobom a mosdó kagylóra majd belépek a kabinba. A forró víz végig folyt bőrömön. Ekkor megcsörren az ismeretlen telefon. Felvegyem?! Nem szabad! De egy kicsit jó lenne hülyülni! Nem Hannah! De! Most elképzeltem amint az egyik vállamon egy ördög a másikon egy angyal ül. Felveszem!

-Hallo?!-szólok bele cukin.

-Szia Justin, Lara vagyok!-köszön bele egy csaj. Basszus ez Bieber telefonja?!

-Ohh szia Lara, Justin most nagyon elfoglalt majd hív!-nevetek.

-De...-nem tudta befejezni mert kinyomtam. Ezt megszívtam vagyis Justin is. Gyorsan megtörölköztem majd felvettem a pizsamám. Gyorsan bebújtam az ágyba majd nézegettem az üziket. "Szia Justin, akkor ma este rá érsz?!............Justin!! Nem hívtál!..........Hívj fel!!!.................Jó volt az este!............Miért nem szeretsz?!.............Ne már, hallod Bieber te egy állat vagy!.............Hívj már fel!...............". Na ne már....ez minden lányt...mindegy. Na akkor jönnek a képek....! Valaki dörömböl az ajtón.

-Ki az?!-nyitom ki fáradtan.

-Hol a telefonom?!-tör be Justin.

-Nem állam!-tagadom. Justin mögött meg egy lány, gondolom aki hívta.

-Akkor hol szívecském?!-nevet.

-Ne tőlem kérdezd!-nevetem el magam.

-Most vagy ide adod vagy nagyon megbánod!-nyújtja a kezét.

-Tessék!-adom oda neki. Aztán a lánnyal elviharzik. Hülye vagyok......

-Szia!-szalad be Selly.

-Katy alszik!-dőlök le az ágyra.

-Jah!-mondja ijedten nevetve.

-Menny azt zuhanyozzál!-nevetek. Miután Selly is lezuhanyzott lefeküdtünk. Éjszaka azon gondolkodtam hogy miért adtam oda neki. Nem kellett volna. Nem kellett volna felvenni. Ott kellett volna hagyni. Hülye vagyok. Meg kellett volna találnom a tantermet és akkor most nem is ismerném Biebert. Hülye vagyok. Nem bírtam aludni. Amikor le akartam hunyni a szemem jött egy üzim.




"Mindent meg fogsz bánni! Sajnálni fogod hogy anyád megszült!"







Ki ennyire hülye hogy ilyet mer írni?! Az osztályból csak Bieber-t utálom és ő is de ő nem tudja a számom. Austin-ék meg szerintem bírnak. Selly alszik. A tanár szerintem nem küld ilyet. Ha meg nem a suliból, akkor meg ki küldene ilyet. Jenna nem tudja használni a telefont. Apa szeret. Alexa szeret, szerintem. Anya meg azt se tudom él e. Jó ez furcsán hangzik de ő akarta hogy apával legyek.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése