2013. december 13., péntek

~Majd meglátod~





-Kincsem!-nyit be apa....-Már vagy három napja ki sem jössz a szobádból, nem eszel! Mi a baj? És akkor mész ma a barátaiddal?-jön közelebb.

-Még aludtam!-fordulok felé.

-Jól vagy?-mosolyog.

-Persze!-mondom majd kikelek. Ő kisétál. Igen nincs nagyon kedvem kimenni a szobámból se. De amit megígértem betartom. Elmegyek de nem szólok Bieber-höz. Össze pakoltam. Kaptam egy üzit, hogy álljak ki a sarokra majd felvesznek. És a sarokra szó ki is volt emelve. Tudom, hogy ősz van de azt is írta, hogy vigyek fürdő ruhát. Így hát beraktam.

-Megyek, sziasztok!-köszönök el.

-Mindent beraktál? Fél óránként hívlak!-jön oda apa.

-Nem elköltözök csak nem leszek itthon hétvégén!-nevetek.

-Itt egy kis nassolni való!-ad oda egy hatalmas táskát Alexa.

-Ebbe mi van?-fogom meg.

-Csak gumi cukor meg ilyenek!-mondja majd homlokomra nyom egy puszit.

-Mentem!-mondom majd tényleg megyek. A sarkon vártam és ez nem vicces. Néztem ki a fejemből, egyszóval csak bambultam. Ekkor valaki megfogja a derekam. Én ijedtemben majdnem elesek.

-Nyugi már!-nevet Austin.

-Kapd be!-mondom.

-Gyere!-mondja majd magával ránt. Egy lakókocsi áll az utcán. Én nagyon meglepődtem. Eleve kinek van itt jogsija?

-Hello, Benny vagyok!-jön oda hozzám egy körülbelül húsz éves pasika.

-Hannah!-nyújtom a kezem.

-Szia!Gyere-mutat be a kocsiba. Én felmentem utánam Austin. Selly épp telózott. Rám sem néz.

-Max?-nézek Austinra.

-Ő nem jött! De Bieber jön!-kuncog. Erre persze felemelte Selly a fejét. Egy szánalmas pillantás rám majd át ült Benny mellé vagyis előre az anyós ülésre. Én csak néztem ki az ablakon. Selly és Benny nagyon jól szórakoztak elől. Felálltam és előre sétáltam.

-Mizu?-kérdezem kedvesen.

-Semmi különös!-vigyorog rám Benny.

-Nem kérdezem meg mit csinálsz mert vezetsz!-mosolygok.

-De nem sokáig!-nevet.

-Ezt hogy érted?-kérdezem egy kis meglepődötséggel a hangomban.

-Austin! Gyere!-mondja majd ő feláll és hátra megy Austin meg jön vezetni (?). Benny valamit csinál hátul. Selly hátra néz.

-Én is jövök!-sikítozik majd hátra szalad.

-Mit csinálnak?-ülök le.

-Ha azt mondom füveznek, elégedett leszel?-nevet.

-Mi?! Selly?-nézek rá kérdően.

-Vízipipa meg füves cigi!-mosolyog.

-Selly is?-kérdezem.

-Persze! Ha tudnád miket szokott csinálni!-nevet és hátra néz.

-Amúgy nem úgy volt, hogy nem bírjátok Bieber-t?-kérdezem mert ez elég furi.

-Mi Benny-t bírjuk!-mutat hátra.

-És akkor hogy hogy Justin házába?-folytatom kérdéseim.

-Mert Bieber azt mondta Benny-nek hogy hozzon minimum kettő csajt meg még egy pasit! és ő minket hívott de csak Selly-t én meg rád gondoltam! Na vágod?-magyarázza.

-És amúgy hol van Justin?-nézek szét vagyis ahogy tudok mert mindent füst borít.

-Azt mondta az erdő szélén vár majd!-vonja meg a vállát.

-A GPS már nem találja a jelünket!-nevet Selly.

-Miért nem azt akartuk, hogy lemenjünk a térképről?-nevet Benny.

-Ott egy benzin kút!-mutatok oldalra. Austin félre húzódik. Sehol senki. Austin tankolni akar de nem tud. Benny bement a boltba én meg utána. Minden poros és koszos,...pókok.

-Miben segíthetek?-fogják meg a vállam.

-Tankolni akarunk!-mondja Benny.

-Nem látja? Zárva vagyunk?-mutat a zárva táblára.

-És mikor voltak utoljára nyitva?-nevet Austin.

-Nagyon vicces fiatal ember!-mondja az ember. Gyorsan segített a tankolásban majd kifizettük és mehettünk. Át kellett mennünk egy hosszú alagúton. És ott volt a sok sok fa......! Ijesztő! csörög a telefonom.

-Hallo?-veszem fel.

-Hol vagytok?-kérdezi egy ismerős hang. Bieber! Honnan tudja a telefon számom?

-Neked is szia! Amúgy már az erdőnél!-mondanám de lerakja. Ez nagyon hosszú beszélgetés volt és értelmes.

-Ki volt az?-néz rám Austin.

-Bieber!-suttogom.

-Mit akart?-kérdezi.

-Hol vagyunk!-hangosodok.

-Jah látom már!-mondja. Felvettük majd mentünk. Már nem sokat kellett mennünk. Tisztára horror filmbe illő volt a ház meg ez az egész szitu. Én igazából kurvára megijedtem amikor megérkeztünk egy ijen bazi ijesztő házhoz az erdő mélyén..


"Öt fiatal az erdőben. Egyedül. Csak szórakozásból. Az erdő mélyén, egy kurva ijesztő házba."




Beparáztam. Most komolyan. Selly és Benny egyből bementek. Öt szoba van pont. Mindenki választ egyet, nekem pont Bieber-ével szembe van.

-Elmegyünk pancsizni?-ordibál Selly bikiniben.

-Na most ja, mennyünk már el a tóhoz!-nevet Benny.

-Oké!-jön ki a szobájából Austin. Bieber is fürdő naciban van. Én is átöltöztem de egy kendőt magam köré csavartam. Kisétáltunk. Austin és Benny meg Selly egyből beugrottak.

-Basszátok meg ez kurva hideg!-káromkodik Benny.

-Aha!-sikítozik Selly. Én jöttem volna. Levettem magamról a kendőt de nagyon féltem.

-Sell, van valami a hátad mögött! Vagy ott melletted!-jön oda mögém Bieber.

-Hol, hol?-ijedezik Selly.

-Ott nézd! Ott van egy Hannah!-lök be a vízbe.

-Ha, ha!-mondom amint feljöttem a víz felszínére. Mindenki nevetett kivétel én meg Selly nem. Egy ideig hülyültünk majd sötétedett. Bementünk és az jött hogy felelsz vagy mersz?! Mindenki valami alkoholt ivott csak én kakaóztam.

-Te jössz Selly, felelsz vagy mersz?-kérdezi Benny Selly-t.

-Merek!-ujjong Selly.

-Csókold meg az a szarvast!-mutat a falon lógó farkas fejre.

-Mennyit szívtál tesó?-kérdezi Justin Benny-t.

-Miért?-nevet Benny.

-Az egy farkas!-mondja Austin.

-Akkor csókold meg azt!-mondja nevetve Benny. Selly oda megy, kacérkodik egy kicsit majd szenvedélyesen vagy öt percen keresztül smárol vele. Mindenki röhög. Ekkor hirtelen felnyílik egy kis ajtó a padlóból.

-Basszus! Biztos csak a huzat!-röhög Selly.

-Akkor most ki is jön?-néz rám Justin.

-Hannah!-nevet Benny.

-Felelsz vagy Mersz?-ül közelebb Justin.

-Merjél már!-nevet Austin.

-Te döntesz!-suttogja Bieber.

-Merek!-válaszolok.

-Menny le!-nevet fel Bieber.

-Oda?-mutatok remegő kézzel a sötét pince szerűségbe.

-Nem!-mondja Benny nevetve. Én vettem a telómat, hogy tudjak világítani majd elindultam. Nagyon féltem.

-Meddig kell itt maradnom?-kérdezem remegő hangon. Ekkor valaki megfogja a vállam. Én ijedtemben majdnem felpofoztam de megfogta a kezem. Csak néztem gyönyörű barna szemeibe. Persze hogy az első ként ijesztett meg Justin. Ő is elkomolyodott mert olyan közel voltam hozzá hogy szánk szinte össze ért.

-Mi van itt?-jön le Austin szétnézve egy lámpával. Én is szétnézek. Mindenhol porcelán babák és képek. Van egy kis asztal rajta holmik. Van egy kis láda amiben egy táncoló balerina van és zenél. Aztán gyorsan felmentünk. Még játszottak a többiek de nekem nem volt kedvem.

-Én elmegyek kicsit sétálni!-mondom majd elindulok. Senki sem figyelt rám...szerintem. Már egy jó ideje a sötét erdőt járom. Hideg van és nem találom merről jöttem. Kezdtem nagyon fázni. Neki dőltem a fának. Egy gyors mozdulattal valaki megfogta mindkét kezem. Én nagyon megijedtem. Aztán elengedte majd röhögve elém állt.

-Kapd be!-mondom Justin-nak.

-De nincs mit!-néz le.

-Amúgy te mit keresel itt?-kérdezem, mert ez elég furcsa, hogy vagy követ vagy tényleg nem tudom mit keres itt.

-Tudtam, hogy el fogsz tévedni vagy valami ilyesmi!-mosolyog.

-Nem tévedtem el!-húzom ki magam.

-Nekem nem kell hazudnod! Nem fázol?- kérdezi és megsimogatja karom.

-Justin, hagyj már békén!-lököm el magamtól. Nem akartam ezt csinálni de Selly, ő a legjobb barát nőm. Justin csak néz rám. Nagyon meglepődött. De most nem az a "De vicces vagy!" és röhögő görcs, hanem "Én csak segíteni akartam, de.....mindegy" fejjel nézett rám.

-Hogy, hogy eljöttél?-kérdezi.

-Austin kedve miatt!-mondom el halkulva.

-Sell és te most össze vagytok veszve?-kérdezi eléggé kedvesen mert körülbelül azt vártam volna el tőle hogy "mi van most már Austin is?".

-Közöd?-válaszolok.

-Neked meg mi a bajod?-kérdezi egy kicsit hangosabban.

-Te! És ha annyira érdekel igen, és te miattad mert te mindig ott vagy mindenhol ahol én és és.........mindegy!-török ki magamból. Ő csak egy lépéssel közelebb lép majd a szemembe néz.

-Jobb lenne ha nem lennék? Lehet hogy te már nem élnél, de igazad van jobb lenne ha nem élnél!-mosolyodik el.

-Köszi!-nézek én is a szemébe. Csak álltunk ott, a hidegbe. Néztünk egymás szemébe. Justin egy kicsit arrébb néz, mintha nézne valamit. Én is arra nézek de nem látok semmit.

-Gyere!-mondja majd megfogja a kezem, nem úgy ahogy szokta vagyis nem a csuklómat szorítja, csak szépen a kezemet. Én utána mentem.

-Hova megyünk?-kérdezem egy kicsit szebben.

-Vissza?-fordul felém. Én neki mentem mert ő elég hirtelen állt meg. Szemeibe nézett és én is az övéibe. Közeledni kezdtem hozzá. Ajkait az enyémre tapasztotta. Lassan csókolt, iszonyat lassan. Túl lassan. Nem tudtam hova tegyem kezeim. Justin egy gyors mozdulattal mindkettőt megfogja. Először csak simán akarja de én össze kulcsolom kezeinket. Pár másodperc múlva elválnak ajkaink. Justin a kezünkre néz majd köhög. Olyan "öö, izé" köhögésnek hallatszott. Én egyből elengedtem. Majd vissza indultunk. A többiek nem tudom hol voltak. A cipők közt láttam egy nem ide tartozót cipőt is. Justin a szobája felé vette az irányt. Én követtem. Mikor belépett a szobájába nagyon meglepődött. Én is utána mentem. Bent ültek és nevetgéltek. Lara is ott volt.

-Ohh, Justin!-öleli meg Lara Justin-t. Justin teljesen eltaszítja magától.

-Te meg mit keresel itt?-néz rá idegesen.

-Jöttem, hozzád!-lepődik meg Lara.

-És ki hívott?-néz a többiekre.

-Engem el se hívsz, de azt a ribancot meg igen?! -néz rám Lara. Justin rám pillant majd a Benny-re és vissza Larára.

-Zavar? Amúgy is nekem tök mindegy volt, hogy ki jön kivéve téged!-mosolyog Justin.

-Köszi!-mondja Lara majd elrohan, felveszi a cipőjét és el viharzik.

-Haza talál?-nézek Justin-re.

-Engem nem nagyon érdekel!-mosolyog rám.

-Látom Hannah inkább őt választod!-rohan ki a szobából sértődötten Selly.

-Neki mi a baj?-kérdezik kórusban a fiúk. Én nem válaszoltam csak Selly után mentem. Bementem a szobába ahol ő alszik.

-De téged ez miért zavar ha én őt is bírom?-ülök le az ágya szélére.

-Én csak meg akarlak védeni a csalódástól!-mondja nyugisabban.

-De én nem értem miről beszélsz! Te nem ismered azt az énjét amit nekem mutat!-húzódom közelebb hozzá.

-Te nem érted! Egyszerűen ő tönkre tesz! De tudod mit, hagyd, hagy játszon veled!-mosolyodik el majd távozik. Én is felálltam és mentem.

-Én álmos vagyok megyek!-mondom majd bemegyek a szobámba. Megnézem a telefonom. 15 nem fogadott hívás apától és 2 Alexától. Vissza hívtam apát. Nem volt annyira mérges. Nem tudtam aludni így átmentem Benny-hez.

-Aszol már?-nyitok be.

-Nem!-mosolyog.

-Bejöhetek?-kérdezem.

-Be!-nevet. Én bejöttem és leültem mellé.

-Mennyit szoktál egy nap szívni?-nevetek.

-Áhh nyugi nem sokat! Amúgy nem kóstolsz meg valamit?-vesz elő egy nagy dobozt.

-Szívesen!-mosolygok, ezt láttam a legjobb ötletnek.

-Mit kérsz?-nyitja ki a dobozt amibe volt, hol is kezdjem. Füves cigi minden mennyiségben, vízipipához való dolgok meg még pár drog vagyis gyógyszer.

-Nekem mindegy!-mosolygok.

-Ez?-vesz elő valami drogot.

-Ez mi?-pirosodok el, nem vagyok drog szakértő.

-Rózsaszínben látsz mindent!-nevet.

-Ne hülyéskedj!-veszem ki a kezéből.

-Majd meglátod!-kap be ő is egyet. Én is bevettem.


7 megjegyzés:

  1. Nagyon jooo lett....mar varom a kovit...:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett mikor lesz a kövi?

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett:)) siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  4. Aaaaa*--* nagyon jó:3 sieess a kövivel:3:D:D:

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó lett és már nagyon várom a következő részt! :) Látom láttad már a "Ház az erdő melyén"-t :) (csak abban reménykedem hogy nem úgy lesz vége mint a filmben)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali:3 Köszi! És azért nem, az ijesztő lenne:D

      Törlés