2014. január 28., kedd

~Egyszer így, egyszer úgy...~



A holdat leváltó nap sugarai nyitották fel szemem. Lassan ülök föl az ágyon....azt hiszem. A fejembe mintha apró manók lépkednének. Nagyon fáj. Beletúrok kócos hajamba majd szét nézek. De ez az ötlet, életem egyik legrosszabb döntése volt. A mellettem alvó fiú nagyon felkeltette érdeklődésemet aziránt, hogy hogy a a francba kerültem én vele egy ágyba....Megbámultam iszonyatosan szexi kockáit majd egy apró mosollyal arcára néztem. Még ha alszik is ari. Aztán végig néztem magamon. Nem volt rajtam több réteg ruha egy francia bugyinál és egy melltartónál. Halkan pofijához hajoltam....

-Justin! Justin!-mosolygok.

-Hannah?-nyitja ki szemeit hirtelen.

-Justin drága, meg mondanád hol vagyunk?!-távolodok el tőle. Justin szemei tágra nyílnak. Körül néz majd ő is halántékához nyúl. Kicsit gondolkozik majd még a mindig tökéletesen álló haját, tökéletesebbre állítja.

-Azt hiszem Hannah dárga, a yacht-omon!-néz rám álmos szemekkel.

-Hol?!-kerekednek ki nekem is a szemeim.

-Inkább hány óra?-mosolyodik el.

-Nem tudom, hol a telefonom. Egyáltalán hol van a ruhám?-nézek szét.

-Nem tudom!-vonja meg a vállát. Én felálltam és elkezdtem keresgetni a tegnapi cuccaimat.

-Te nem jönnél segíteni? Rólad is hiányzik néhány ruha darab!-nézek rá mérgesen.

-Mennék én...ha nem lennél egy vad lány aki bármire kész ha be van szívva! Tudod tegnap nem épp voltál jó állapotban!-vigyorodik el majd kezére néz. Én is követem szemeit.

-Én nem vagyok ilyen!-tagadom. Justin keze oda van bilincselve az ágyhoz egy rózsaszín szőrös bilinccsel.

-Emlékszel tegnap miket csináltál?-néz rám még mindig hatalmas vigyorral. Ezen el kell gondolkodnom. Addig emlékszem, hogy Selly meg Derek fogták egymás kezét, de több már nem ugrik be...nagyon. Bár ha azt mondom, hogy nem akkor biztos minden hülyeséget ki fog találni. ha meg azt, hogy igen akkor meg kérdezgetni fog.

-Nem mindenre!-válaszolok az igen és a nem közötti szóval.

-Tehát semmire!-ül fel ahogy tud.

-Fáj a fejem és kész!-keresem tovább a tegnap levetett ruhákat.

-És én?!-kérdezi tipikusan nagy egoval.

-Hát ezt úgy képzeld el, hogy én nem voltam magamnál te meg képes voltál el hozni ide és egyértelműen minden a te hibád!

-És a kulcs?

-Milyen kulcs?-nézek rá értetlenkedve.

-Hát az a kulcs ami ezt nyitja!-mutat szabad kezével a bilincsre.

-Szerintem te maradhatsz is itt!-mosolygok.

-De te azt se tudod, hol vagyunk!-néz rám már picit mérgesebben.

-Jól van na! Inkább fel megyek ott is szét nézni!-mutatok fel felé. Első sorban Justin naciját és a cipőjét meg a pulcsiját, majd lassan az én gatyóm meg a cipőm is meglett.

-Itt vannak a cuccaid, vagyis a pólódat nem találtam, de ez neked nem is baj. Csak a sajátom sem találtam!-ülök le mellé. az ágyra.

-És hol vagyunk?-veszi el tőlem a cuccait.

-Egy kikötőben! De azt, hogy melyik földrészen, én sem tudom!-bújok bele én is a talált gönceimbe.

-És én innen, hogy álljak fel? Jah, és amúgy te így szeretnél majd jönni? Vagyis én nem bánom, de.....!-néz végig testemen.

-Nem találom a pólóm te segfej! És ne bámulj már, gondolom nem én vagyok az első akit ilyen állapotban látsz!-förmedek rá.-Jah, és itt a hullám csatom, pillanat és szabad leszel!-hajolok át rajta.

-De miért pont rajtam keresztül kell?-néz rám feszülten.

-Most begerjesztettelek?!-nevetem el magam. Justin nem természetesen nem válaszol csak néz rám nagy kérlelő szemekkel.

-Hannah!-szólal meg kis idő után.

-Kész is!-mosolygok majd le szedem a bilincset a kezéről.

-Köszi!-mosolyog.-És amúgy itt a pulcsim, szerintem vedd fel, mert így úgy sem jöhetsz az utcán!-néz a pulcsijára.

-Köszönöm!-bújok bele. Miután ő is és én is még egyszer szétnéztünk és más semmit sem találtunk, elindultunk.

-Hideg van!-húzom jobban össze magamon a pulcsit.

-Milyen kocsival jöttünk tegnap?-néz rám Justin.

-Honnan a francba tudjam?!

-Csak kérdeztem, nyugi már!

-Én teljesen nyugodt...lennék, ha nem ma kéne oda érnünk arra a szar sulis kirándulásra!-"akadok ki."

-De ha...-kezdi el Bieber.

-Inkább meg se szólalj!

-De azt hiszem meg van mivel jöttünk!-nyúl bele a rajtam lévő pulcsijának a zsebébe és közben a másik kezével egy leopárd mintás kocsira mutat.



-Miért kell neked egy leopárd mintás kocsi?-nézek a kocsi irányába.

-Mert miért ne?!-teszi fel azt a kérdést amire nem mindig lehet válaszolni. Justin kinyitotta kocsit és természetesen mint egy úri ember kinyitotta nekem az ajtót,d e én lefagytam. Körülbelül úgy mintha hullát láttam volna.

-Mi az?-néz rám ijedten Justin.

-Azt hiszem megtaláltam a táskámat és minden ami tegnap benne volt most a kocsi ülésein található. Látok még két telefont, a sapidban! Jah és van két póló! Vagyis a tiéd és az enyém!-túrok bele hajamba. Justin át sétál a másik oldalra majd beül és felveszi a pólóját. Én is bemászok miközben szedegetem össze a táskámba tartozó dolgokat. És utoljára hagyva a telefonomat.

-Háromnegyed nyolc! És nálam nincs semmi cucc! Tizenöt perc sincs. Igazából mostanra kellett volna oda érnem!

-Nyugi már Hannah! Elviszlek hozzátok majd az állomásra!

-De Justin és a te cuccod?!

-Hát én úgy voltam tervezve....vagyis...mindegy....Ryan viszi!

-Úgy, hogy minden este lefektetsz egy lányt, főleg a bulik után és akkor ez már így elre el volt tervezve?!-nevetek. Justin nem szólal meg csak a szeme sarkából rám néz. Valami olyasmi nézéssel, hogy "na ezt nem akartam elmondani, de te magadtól is rá jössz"! Justin be indította a kocsit majd elindult. Én nem tudtam merre megyünk, de szerintem Justin igen. Eléggé hideg van kint, látván az embereket, hogy veszink fel a pulcsijukat. Én nem fázok itt...Justin mellett. Na jó ez nem volt vicces, hisz mindenki tudja, hogy több csaja volt eddig mint bárki másnak lesz. .....Kínos csend.....

-Justin....mi.....? Mi történt éjszaka?

-Most azt akarod tudni, hogy lefeküdtünk e?!-néz rám nagy vigyorral az arcán.

-Igen?!

-Igen! És nagyon vad tudsz lenni amit el sem tudtam volna képzelni! Amiket csináltál azt az eddigi csajaimról el sem tudnám mondani. -mosolyog. A maradék úton rá se mertem nézni. Hamar haza értünk. Gyorsan beszaladtam a cuccomért majd vissza szálltam a kocsiba...

-Justin itt kiteszel?-kérdezem a mellettem ülő fiút, a vasút állomás előtt.

-Nem!

-Miért?

-Csak, hogy neked rossz legyen!

-Köszi!

-Nem amúgy nem azért! És tessék!

-Köszi!-szállok ki a kocsiból. Gyorsan siettem a 27. vágányhoz.

-Na végre itt van mindenki! Szálljatok fel a vonatra! Bieber és Hannah jöjjön ide!-mutat ránk Miss.Doxy.

-Igen?-megyek oda.

-Miért késtetek?!

-Én....-kezdek bele.

-Anyum kórházba került ő meg bejött velem!-jön oda Justin.

-És már jobban van?-kérdezi a tanár.

-Igen!-mosolyog Justin.

-A többieknek már mondtam, de nektek is mondom, hogy ülés rend van és mindenki úgy kapja majd a szobát is meg a feladatokat is! Ti a hatosba ültök! Max-szel és Katy-vel! Jó szórakozást!

-Jól hazudsz!

-Tudom-nevet Justin. Fel szálltunk a vonatra majd megkerestük a hatos kabint. Ez volt a vonat utolsó helyisége. És ezt én sem értettem. Lepakoltam Katy mellé majd elővettem telefonomat amin már csak egy csík volt. Gondoltam megnézem a képeket hátha készült tegnap pár darab és hátha emlékeznék valamire. Megnyitottam egy mappát. Ma életem második legnagyobb hibáját követtem el. Képek nem igazán voltak benne, csak egy majdnem fél órás videó. Az elején csak én vagyok benne majd valahova lerakom és minden elsötétül. Csak az én hangomat lehet hallani. De azt sem sokáig mert lemerült a telefonom. Vagyis most. Csak ültem ott Katy mellett aki a fiúkkal beszélgetett.

-Akkor hogy aludjunk majd? Miss.Doxy azt mondta úgy lesz hogy ugye négyen vagyunk és két szoba lesz és benne két ágy!?-néz ránk

-Én nem alszok Max mellett!-jelentem ki.

-De akkor nem aludhatok Juju-val!-néz rám Katy.

-És ha ti aludnátok lányok együtt?!-néz perverzen ránk Max.

-Én nem alszok veled teso. Hallod ide is elhoztad a pókod?!-néz Max táskájára Justin.

-Alexra gondolsz? Ő mindig velem van!-vesz elő egy kis rácsos dobozt egy kurva nagy szőrös pókkal.

-Fúj! Ez még egy ok!-mutatok a pókra. -Akkor kénytelen leszel velem aludni!-kacsint Justin.

-Majd át megyek Selly-hez.

-De itt csak egy szobáról van szó!-vonja meg a vállát Katy.....

-És egy pókról meg, hogy Justin megakadályozza, hogy buzinak hívják. Bár szerintem több csaja volt eddig mint egyeseknek lesz!-nézek Katy-re.

-Hát sajnálom!-néz Justinra Katy.

-De Alex ártalmatlan! Csak ha megcsíp megdöglesz!-mosolyog aranyosan Max. -Ez nem segít!-szól kétségbe esetten Katy. Az út további részében csönd volt. Mármint a lányok részéről. Justinék valamiről dumáltak. Vagy inkább valakiről. Egy lányról. Hogy hogy kéne rá venni valamire. Ettől többet nem hallottam.

-Na mindenki miután kipakolt ide jöjjön le! A Max féle társaság maradjon itt!-mutogat a tanár. Mi lent maradtunk.

-Csak annyi hogy nektek külön szoba jut mert ez a kastély amit kaptunk itt az erdő szélén nem pont olyan nagy és csak mi leszünk benne, na és ti egy külön szobát kaptok! Itt a kulcs. És a szoba a legfelső emeleten van! Ha bármi baj van szóljatok! Tudjátok, hogy a szívem csücske az a négyes amelyik itt áll!-mosolyog majd távozik.

-Hallottátok?! Mi vagyunk a szívének a csücske!-mosolyog Katy. A lépcső fokai egyre porosabbak voltak. A fáradtság már mindenkit ki ütött. Nem csak a sok járkálás, de a tegnapi buli is kiütött. Most ha egyszer megtörtént akkor megtörtént. Már nem tudok változtatni Justinon. Egyáltalán ha igaz. Nem voltam magamnál. Nem voltam tisztába a jelenemmel, sem a jövőmmel. Hogy mit csináltam akkor és hogy mit fogok csinálni most. Nem gondolkoztam csak csináltam.

-Hannah! Figyelsz?! Akkor te alszol Justinnal?-néz rám Max.

-Én biztos nem Alexxal!-mutatok a táskára.

-Figyu ez az én ágyam!-mutat az egyik ágyra Max

-Akkor enyém az!-mutat a másikra Katy.

-Hannah, itt van egy kis....!-nyitja ki a másik ajtót Justin.

-Mi?!-pattanok fel Katy mellől. Katy is követ. Justin mellett átnézek és Katy is követ.

-A pók nem bírja kinyitni ugye ezt az ajtót?-nézek a pók ketrecének ajtajára.

-Itt jó kis hancúrozás lesz!-vigyorog rám Katy.

-Katy! Aludhatsz Justinnal!-nézek vissza a francia ágyas szobára.

-Már nincs vissza út!-kacsint Max.

-Kapjátok be!-dobom le táskámat Justin mellé.

-Jöttök?-néz vissza az ajtóból Max.

-Aha!-ugrik fel Katy. Újra végig jártuk azt a hosszú lépcsőt majd a hallba sorakoztunk.

-Az az ötletem támadt, hogy mindenki húz két lapot innen és azokat a feladatokat kell elvégezni! Lesz benne ami innen messze van! vagyis hosszabb séta szükséges hozzá! - mutat Miss.Doxy egy kalapra tele cetlikkel. Ránk a legvégén jutott sor. Én mentem ki. Négy papír volt benne.

-Ezt osszátok szét!-suttog a tanár.

-Te és Justin! Katy meg a másik!-mosolyog. Én a papír kivéte után vissza kullogtam a "társaimhoz".

-Ez a kettő a tiétek és ez a miénk!-adok oda kettő fehér kis papírt.

-Nekünk könyvtár és állat simogató. Nektek?-olvassa Katy.

-Nekünk van egy kaland park(?) meg egy vidámpark?!-olvasom.

-A maradék nap a tiétek! Ha valaki kimegy ebből a kastélyból...annak nagy baja lesz! Az udvar még szabad hely! Van medence is. És a pince az tabu! Aki lemegy azt akár a suliból is kirúghatják! És óránként járom a szobákat! De a haverotok szobájaba átmehettek!-hadar a tanár majd elköszön és megy.

-Le megyünk a pincébe?!-néz rám Justin már a szobánkban.

-Nem és ezt hallgasd meg!-mutatom meg a telefonomon lévő videót.

-Ez te vagy meg....?-halkul el.

-Nem baszd meg, egy idegen nőt és fiút videózgattam!-nevetem el magam.

-Jól van már!-mosolyodik el.

-Tudod mit menjünk le!-pattanok föl.

-Csak mi ketten?-néz végig rajtam perverzen miközbe megejt egy apró száj harapást alsó ajkába.

-Ha gondolod, de át kell öltöznöm!-nyitok be a "fürdőnkbe" a táskámmal. Nem tudtam mit vegyek fel. Mert természetesen át kell öltöznöm, hisz ebbe a ruhába voltam mondjuk úgy.....eléggé rég óta. Csak elővettem egy egyzserű ujjatlant és egy csőgatyát, hozzá pedig egy torna cipőt. Azt hiszem fázni fogok, de noncs kedvem pulcsit felvenni. Kiengetem még mindig sima hajamat majd megigazítottam a sminkemet, feldobva egy kis vörös rúzzsal. Aztán kimentem.

-Hannah, ezek nálam maradtak!-adja oda Justin egyből kiléptem után a pisztolyt és a a fehér lapomat. Ezzel minden a múltra emlékesztetett. A mosoly a számról egyből lemosódott.....

-Ha most nálam van...akkor én vezetek nem igaz?-tartom felé a még mindig töltött pisztolyt.

-Ne hülyéskedj!-neveti el magaát.


-Ha én csak egy mocskos ribanc vagyok, miért számítok? Vagy talán csak azt mondod, jó volt de elég? Nekem így is tökéletes!-húzom fel. Nem tudom honnan jöttek ezek a hírtelen érzelmi változásaim, de nem valami jó. Lehet, hogy Justin-tól "loptam" őket.
Egyszer így, egyszer úgy......




Sziasztok! Sokat gondolkodtam, hogy folytassam e a blogom. Nem mintha egy olyan hiper szuper, fantasztikus blog lenne, de ettől függetlenűl remélem tetszik! Ha nem jelzitek nem tudom, hogy tetszik e. Én nem azt mondom, hogy írj chatbe vagy komizz és ez kötelező csak azt, hogyha tetszik valamilyen módon jelezd. Csak, hogy tudasd, hogy tetszik! Lehet, hogy ez a rész már az utolsók közé tartozik.....További szép napot mindenkinek vagy jó éjszakát, talán jó reggelt vagy nem is tudom! Puszi xX ♥ :)





4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Imadoom..nincs olyan blog ami ezt lepipálná...te vagy a legjobb író a világon!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is. Szerintem nagyon jó a blog, én imádom olvasni. Ne hagyd abba! Nagyon jól írsz, a történet kiváló. Miközben olvasok teljesen bele élem magam. És mint mindig most is nagyon várom a következő részt.
    Virág♥

    VálaszTörlés
  4. http://mynewlifeinlondonwithlouistomlinson.blogspot.hu/2014/02/eredmenyhirdetes.html#comment-form
    meglepetés :)

    VálaszTörlés