2014. január 22., szerda

~Ha harc, hát legyen harc!~



"A halál nem a legrosszabb. A legrosszabb a tartós szenvedés, a folytatódó iszonyat."

-Jó reggelt!-ugrik be az ágyba Jenna.
-Mi van a kezedbe?-nyitom ki azonnal szemeim. Jenna kezében egy pisztoly volt. És mi lányok vagyunk, eléggé lányos lányok, nem tartunk semmilyen pisztolyt a házban.
-Itt volt a szobádban az ajtódnál! De nekem miért nem vettél?-játszadozik a fegyverrel.
-Figyelj! Veszek majd neked, ha annyira nagy szükséged van rá, de ezt most add ide nekem!-nyúlok érte.
-És amúgy még az ajtódnál volt egy fehér boríték!-szál le rólam és nyújtja át a fekete tárgyat.
-Hogy hogy csak volt?-kelek fel.
-Mert anya az író asztalodra rakta!-nevet majd kimegy. Miután átöltöztem és sikeresen összeraktam magam, jöhet a suli. Nem emlékszem semmire, az ég adta világon semmire sem. Mintha minden csak úgy kiszállt volna a fejemből. Gyorsan leszaladtam a lépcsőn majd berohantam a konyhába köszönni Alexának. Hirtelen kapok halántékomhoz. Egyszerűen mintha villám csapott volna fejembe. Nagyon elkezdett fájni.
-Jó reggelt!-köszön Alexa.
-Neked is!-ülök le mellé.
-Figyelj, apával ezt nem most akartuk mondani neked hanem holnap csak én nagyon izgulok meg minden!
-Igen?
-Tudod, hogy így már öten leszünk a mi "kis" családunkba, nagyobb házra szorulunk! Tegnap nagyon sokáig gondolkoztunk, de ezt így láttuk a legjobbnak. Neked is sokkal nagyobb szoba kellene!-mosolyog kicsit félve. Hosszas gondolkozás után előjött a telefon beszélgetés, hogy öten leszünk. De ezt így minek kell elhamarkodni. Már nem azért de ki tudja mi lesz még Alexa hasában.
-Oké!-vágtam rá majd siettem mert lekésem a buszt. Gyorsan belebújtam csukámba majd felkaptam táskámat ami nagyon nagy szerencsémre nem volt össze cipzározva és majdnem minden kiesett belőle. Gyorsan visszapakoltam majd indultam.
Komolyan mondom ez a fejfájás nagyon jól jött. Épp, hogy beértem becsengetésre. Nem vagyok az a sokat késős típus, de most inkább lennék a pokolban, mint suliban. Lassan sétáltam végig a kihalt folyosón. Semmire nem ügyelve. Eléggé elmélyedtem gondolataimban. Épp álmaiból ébresztett fel, hogy nekimentem valakinek. Persze ilyenkor az ember sűrű bocsánat kérésekbe kezd. Bár amikor felemeltem fejemet meg is bántam.
-Justin?
-Azt hittem már rég órán vagy!
-Azt hittem nem érdekellek!
-Nem is csak mikor jöttem út közbe láttam pár kurvát és tudod......te jutottál eszembe!
-De vicces valaki!
-Ez tehetség!-mosolyodik el.
-Amúgy szerintem ezeket fel fogod ismerni!-rántom be a takarító szertárba.
-Mit?
-Ezt?!-veszem elő a fehér borítékot majd a kezébe nyomom.
-Mi van vele?
-Olvasd el!-mondom. A levél tartalma leírja az összes lépésemet amit a költözésünk óta tettem, plusz a lak címem és az iskolám. Na meg még a telefon számomat is és egy dátumot.
-Most mit kezdjek ezzel?-néz rám flegmán.
-Szívecském, ezt tegnap kaptam egy nagyon kedves férfitól!.....................De azt mondod, hogy ez semmi, hisz tényleg mindenki kap ilyeneket! Akkor ezt még ott hagyta nálunk és az én kedves kis húgocskám játszadozott vele!-húzom elő táskámból a pisztolyt. Már minden előjött. És már minden rendesen megvan a fejembe, kivétel az, hogy hogy keltem reggel én az ágyamba és a tegnapnak nekem ott már vége, hogy neki dőltem az ajtónak. De ha a maradékot összerakjuk akkor az jön ki belőle, hogy ezt a kettő emléket az a férfi hagyta ott számomra. Justin arcáról nem lehetett eldönteni, hogy most nagyon mérges és közben gondolkozik vagy inkább le se szarja.
-Ha ehhez ennyit tudsz fűzni én mentem!-hadonászok felé a pisztollyal.
-Én a helyedben nem hadonásznék vele!
-Miért?-nézek rá. Bár azért én nem tudnám mit csinálnák, hogy ha akár csak elejteném vagy valami. Justin arcára egy gúnyos mosoly ül. Majd váratlanul megfogja derekam és neki lök a falnak. Fejemet természetesen jól beverem a falba. És még jobban fáj. Mintha a szemei is mosolyognának. Kegyetlenül. Csípőjével az enyémet nyomta a falhoz. Kezével a kezemhez nyúlt. Éreztem meleg leheletét nyakamon. Egyik kezével kivette a pisztolyt a kezemből a másikkal pedig nyomott megjegyzem szörnyen erősen a falhoz. A "fegyverrel" lassan elindul keze, bökdösve az oldalamat. Ami nagyon ijesztő volt, mert tudom hogy még van benne golyó és ezt szerintem ő is érzi. Homlokát az enyémhez "tapasztja" és mélyen a szemembe néz. Nem tudom, neki ilyen nagyon furcsa szemei vannak, mert ha belenézek akkor más hova nem tudok nézni. Folyton azt kell néznem. Egyszerűen gyönyörű szemei vannak, de ő maga egy undorító személyiség. A pisztollyal teljesen a nyakamig elért. Ott egy pillanatig megállt majd egy apró vigyorral a száján rám kacsintott. Amit én teljesen nem értettem. A levegő a tüdőmbe alig jutott le. Justin egész testével nyomott annak a rohadt falnak. Fejével egy kicsit hátrébb dőlt majd a pisztolyt óvatosan a számba helyezte. Természetesen szám felvette azt a tipikus O alakzatot. Szemeim olyan tágra nyíltak, hogy azt el se lehet képzelni. Erre az egyetlen dologra soha életemben nem vágytam és el sem tudtam volna képzelni, hogy ő igen. Mivel soha életemben nem voltam még ilyen helyzetben, a számon keresztül akartam venni a levegőt. Amire ő el mosolyodott.
-Az orrodon vedd a levegőt, cica-mica!-nevetgél. Vontatottan húzgálta számba, ki-be, ki-be a pisztolyt. Átkozom azt a napot amikor ő megszületett! Alig tudtam levegőt venni, hisz nem könnyű az orrodon venni, miközben a szádban van egy pisztoly és a "szopást" szimulálják vele. Kezeimbe annyi erő sem volt, hogy ellökjem magamtól. Csak az óra kattogását hallottam. Minden egyes ütés, olyan volt mintha évek telnének és egyre rosszabb lenne. Rosszabb és alázatosabb. Szemeimből elindultak a könnyek. És csak folytak végig az arcomon. Az átlátszó víz cseppek lassan feketére váltak a szempilla spiráltól.
-Én mondtam hogy vigyázz!-vigyorog.
-Ne-ne....-kezdtem el mondatom, de a levegő hiánya fojtogatott.
-Mit szeretnél mondani? Nem értem?-dugja le egészen a torkomig azt az elátkozott pisztolyt. A fulladás környékén voltam. A pillangók helyett a gyomromban egy csomót éreztem. Ami egyre csak húz össze. A könnyektől már nem láttam. Mintha egy zsákot húztak volna a fejemre.
-Ez nem álom világ Hannah baba!-nyomja testemet teljes erőből a falnak.
-Ne-ne ölj meg!-nyögöm ki utolsó levegő vételem után.
-Egyenlőre nem terveztem, de nyugi, lesz még esélyed meghallni!-mosolyog majd egy kicsit kintebb húzza a torkomból a pisztolyt. Nagyon féltem. Az igazat megvallva eddig nem féltem "nagyon" Bieber-től, de ez mostanra megváltozott.
-Ez már nem annyira vicces?!-komolyodik el.
-Ölj meg!-próbálok beszélni.
-Meg tenném de mi értelme lenne?- húzza ki számból a sötét "átkot". Végig csúsztam a falon.
-Miért? Miért kell? Miért kell mindig? Miért kell mindig engem?-nézek szemébe.
-Ezt most remélem nem komolyan kérdezted? Mert egy mocskos ribanc vagy mint a többi!-komolyodik el.
-Akkor miért nem öltél meg?
-Hidd el nem te lennél az első!
-Nem! Nem!-nyúlok a fejemhez. Mintha ilyen hangok kiabálnának nekem. Folyton. Mindenki.
-Jól vagy?-jön közelebb Justin. Én csak fogom a fülemet. Mintha látnák magam előtt egy fekete ruhás férfit közeledni.
-Hannah, hallod!-rángat.
-Justin!? Justin!?-kapom el kezeit.
-Jól vagy?!-néz rám ijedten.
-El fogunk késni!
-Cicám már rég elkéstél! Elengedtem kezeit majd elindultam a terembe. Bekopogtam majd benyitottam.
-Te hol voltál?-néz rám a tanár.-Tudod mit ülj le!-mosolyog. Én csak a helyemre mentem.
-Hol voltál?-kérdezi Selly órák után.
-Ma randim van!-mosolygok.
-Kivel?-mosolyog Selly is.
-Egyik régi ismerősömmel! Nincs kedvem elmenni!
-Akkor ne menj!
-Nem is fogok!
-Oké! Na nekem mennem kell mert anyum most sincs itthon!-nevet a saroknál Selly.
-Oksi! Szia!
Hazamentem majd arcomról levakartam a kényszer mosolyt.
Ledobtam a táskám majd bedőltem a puha ágyba. Csak forgolódtam és gondolkoztam. Persze felhívtam előtte Derek-et, hogy ma nem jó.

*Péntek;

-Ma este akkor megyünk bulizni?-néz rám utolsó órán Selly.
-Nincs kedvem!-mondom unottan.
-Légyszi!-mosolyog Selly.
-Lányok!-szól ránk Miss.Doxy. -Van egy rossz hírem! Holnap az erdőbe megyünk kirándulni nem oda ahova eddig! Vasárnap estére érünk haza! Mindenki jó meleg ruhát hozzon! Most mindenki mehet!-közli velünk a rossz hírt Miss.Doxy.



A drog egy olyan "gyógyszer" ami nem oldja meg a problémákat csak segít egy ideig elfeledni őket. Majd erős fejfájást közepette vissza tér az ok amiért drogoztál.

És a baj nem az első füves ciginél kezdődik, hanem a hamis barátoknál. Akik rávesznek, hogy szívd el a másodikat is.

-Na milyen ruhát akarsz felvennie este?-néz rám otthon Selly.
-Rövidet!-mosolygok. Támadt egy nagyon jó ötletem.
-És a kirándulásra?-mosolyodik el Selly perverzen.
-Mindegy!-vonom meg a vállam.
-Ez jó lesz?-szed elő a szekrényemből egy picsa gatyát és egy inget.
-Komoly?
-Te mondtad! Vedd fel! Jah, és ezt a magassarkút!-adja oda nekem a textil darabokat és a cipőt. Mikor felvettem a ruhadarabokat kicsit tényleg úgy éreztem magam mint egy kurva, de az ötletemhez erre lesz szükségem.

-Ilyen ruhákat rakhatsz be!-kacsintok Selly-re amikor mentem neki megmutatni.
-A hajad fogd lófarokba vagy vasald ki!-utasítgat. Mikor ő is és én is elkészültem elindultunk.
-Hova is megyünk pontosan?
-Az meglepi!-nevet.
-Te kivel sms-ezel?-nézek telefonjára.
-Titok!-mosolyog.
-Na! Selly! Új pasi?
-Mondhatni!
-Hogy hívják?
-Derek! Sajnos ez az utolsó napja itt....!-szomorodik el. Amint ki mondta ezt a nevet, a szemem nagyobb lett mindet egy gülüszemű kutyulinak. Derek?!
-Élvezd ki!-mondom lehangoltan. Nem vagyok féltékeny, de ez azért szemétség. Bár nem tudhatja, hogy ő a legjobb barátnőm.
-Ott is vagyunk!-mutat egy kurva nagy házra.
-Házi buli?
-Benny-é!
-Az más! De akkor Bieber?
-Ne is foglalkozz vele!

Selly egyből elkalandozott valamerre. Én leültem az egyik székre és néztem a lányokat fiúkat vegyesen táncolni.
-Hát te?-ül le mellém nagy mosollyal Benny.
-Nem engedsz be?-"vágom fel" a kutyus szemeket.
-Te vagy a sztár vendég!
-Tudtam!
-És hogy érzed magad?
-Mivel itt vagy.....már jobb!
-És ha....ezzel nem lenne jobb?-húz elő zsebéből egy apró kis doboz szerűséget amibe fehér tabletták vannak. Pár perc gondolkodás után...
-Egyszer élünk!-nevetek. Benny ezen nagyon elmosolyodott majd adott két tablettát. Aztán távozott. Sokáig keresgéltem Selly és meg is lett a jó eredménye.
-Ohh, szia Derek. Nem hittem volna, hogy látlak még!-nézek Derekre aki Selly kezét fogja.
-Ismeritek egymást? Juj, de szupi!-örül Selly.
-Nagyon!-néz rám idegesen Derek.
-Mindegy!-mosolygok.
-Bieber, mindig kurvákkal van?-néz hátra Selly.
-Ne az érdekeljen! De ha már így felhoztuk!-ki vettem a haj gumim majd egy kicsit beletúrtam, úgy szexin a hajamba és ingem ami feszesen a gatyómba volt tűrve kintebb gomboltam.
-Mit akarsz csinálni?-néz rám ijedten Derek.
-Na majd jövök!-indulok el Justin felé. Justin épp két még nálam is kevesebb öltözetű lánnyal.
-Szia Justin! Ki ez a két lány?-állok oda mellé.
-Hannah?-néz rám értetlenül.
-Hannah?-néz össze a két lány.
-Justin, te megcsalsz? Azt hittem, hogy amikor együtt vagyunk azt komolyan gondolod?-kezdtem el a mű harit.
-Te normális vagy? Justin, neked barátnőd van?-néz Justinra a két csaj.
-Igen, neki az van!-nézek a lányokra. A lányok egyből elfordulnak majd eléggé idegesen elmennek. Justin rám néz. Én vissza sétálok Selly-ékhez.
-Te nem vagy normális!-néz rám Selly. titkolva a jókedvét.
-Tudod, hogy tetszett!-nevetek.
-De csak titkolom!-neveti el magát.
-Na én kimegyek egy kicsi friss levegőt szívni!-mutatok az ajtó felé.
-Vagy inkább mást!-néz rám undorodva Derek.
-Vagy mást!-kacsintok rá majd elindulok. Kimentem egy kis friss levegőt szívni. Ahogy kiértem megláttam pár fiút akik szerintem félre értették gubancos hajamat......! Ezért arrébb sétáltam. Csak néztem a csillagokat. A szép csillagokat. Azt mondták, hogy ma sok lesz a hulló csillag. Nem tudom, ti, hogy vagytok vele én még mindig kívánok. Meg szoktam a szökőkutakba pénzt dobni és "félek a tükröktől". Ha értitek. Kisebb koromba mindig számoltam a csillagokat és ez mára sem változott meg. Már vagy a huszadik csillagnál amikor a huszonegyedik egy hullócsillag........lett volna, ha valaki eléggé erősen bele nem markolt volna a fenekembe. Már fordultam meg és emeltem volna a kezem, de egy kéz a pofozásban megakadályozott.
-Úgy tudom a barátnőm vagy!-kacsint rám........Bieber. Ha harc, hát legyen harc.
-Miért, a kurvák nem elégítik ki a kívánságaid?
-De azért te is jó leszel valamire, ha érted!
-Mond el kérlek! Úgy tudom, hogy a buta csajokkal jobb a sex.....!-mosolygok.
-Ha akarod ki próbálhatjuk!-néz rám egy kicsit szánalmas, de mégis perverzen. Justin kezemnél fogva közelebb húz. Én egy vigyor kíséretében megtámadom nyakát. Térd hajlatomhoz nyúl majd ölébe vesz..... Lábaimat csípőjén körbe csavarom. Hajamba erősen beletúr majd a másik kezével az ingem gombjaihoz nyúl.....!

2 megjegyzés: